
#استاد_پناهیانانواع و ریشه خودنمایی_#خودنماییxa0اقسامی دارد:xa0گاهی خودنمایی با نمایش تواناییهاست گاهی با داراییها، گاهی جسمی است گاهی روحی، گاهی با مادیات است گاهی با معنویات.xa0ولی خودنمایی در هر صورت خوب نیست و گاهی خیلی هم بد است.معمولا خودنمایی ناشی از نوعی کمبود است، کمبودی که نمیبایست با خودنمایی برطرف بشود.xa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1618996xa0...
ادامه مطلب