ﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﻴﺶ خانومه تو خندوانه گفت:#ﺳﺎﺱرامبد گفت خیلی ممنونم که از واژه سپاس استفاده کردید..xa0خانومه جواب داد:#ﻣﺮﺳﻲ!xa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1595073xa0...