
دیشب خواب دیدمxa0شوهرم رفت زیر تریلی هجده چرخxa0با داد از خواب پریدم تا نیم ساعت میلرزیدمxa0گوشیمو ور داشتم بهش زنگ زدمxa0دیدم شارژم صفره خودمو به در و دیوار میکوبیدمxa0یهو یادم اومد من ازدواج نکردمxa0بعد که آروم شدم یادم اومد پسرم :|xa0فشار زندگیه میفهمی؟؟؟ :| :)xa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1589340xa0 ...
ادامه مطلب
ملت خواب میبینن ماهم خواب میبینیمخواب دیدم تو برنامه های تلویزیون خانوما فقط یه شال دور موهاشون پیچیدن وگرنه اکثرا لباسهاشون کاملا عریانه نه یقه نه آستین و ...انقدر حرص خوردم همه بدنم درد گرفتxa0گفتم تا همه حایی نشده بریم اعتراض جلو در صدا و سیمااما انگار فقط خودم حرص میخوردم و بقیه راحت بودن باهاشوندیگه تصمیم گرفتم خودم تنها برم شاید کسی منو دید اونجا بهم اضافه شد!!از همه گیر شدنxa0#گناهxa0میترسمxa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1602413xa0...
ادامه مطلب