
رویای نیمه شب ^_^شاید جزء بهترین کتاب هایی بود که خوندماحساس میکردم دقیقا توی همون فضاماصلا بعضی وقتا حس میکردم ریحانه و هاشم و قنواء و.... کنار من دارن صحنه ها رو میسازنپ.ن:با این وضعیت همون صحنه ای که امام زمان(عج)اومدن دیوانه سازی بود :')) http://www.afsaran.ir/payamak/1624405xa0...
ادامه مطلب