
ی خانواده طلبه میشناسیم با برجی سیصدهزارتومان دارن زندگی میکنن... از مشهد اومدن اینجا ...خانومش به همسرمون گفتن : چون عقد بودیم شوهرم پول بلیط نداشت برای دیدن بیاد مشهد منم اومدم پیشش ...پ.ن:کاش صاحب برسد . . . !xa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1646352xa0...
ادامه مطلب
کاشxa0#گاندیxa0بودیو مظلومیتxa0#مسلمانانxa0را در هندوستان میدیدیتا همانطور که برای همراه کردن مسلمانان با قیامxa0#هندxa0کنار آنها روزه گرفتی ، اینبارxa0#کتکxa0میخوردی و جلوی جنایتهموطنان خود را در حقxa0#شیعیانxa0کشمیر را میگرفتیمحمدعلی_جناح کجایی؟ تا از حقوقxa0#برادرانxa0خود دفاع کنی#اقبالxa0نیستی تا برایxa0#انسانیتxa0، مرثیه بسراییxa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1618977xa0...
ادامه مطلب