وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند

متن مرتبط با «کاشی کاری» در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند نوشته شده است

برای کاری نیاز داشتم پیامک های خودمو از طریق فید RSS داشته باشم . . .

  • نیلوبلاگ

    برای کاری نیاز داشتم پیامک های خودمو از طریق فید RSS داشته باشم.آدرس فید پیامکهام :xa0www.afsaran.ir/payamxa0آدرس فید لینکهام :xa0www.afsaran.ir/link/xa0جدا خسته نباشید میگم به تیم برنامهنویسی و فنی افسران، کارتون درسته :)تقریبا هیچ شبکهی اجتماعی وطنی مثل افسران به این صورت کامل و خاص توسعه داده نشده@rezaxa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1591730xa0...

    ادامه مطلب
  • کاش #گاندی بودی

  • نیلوبلاگ

    کاشxa0#گاندیxa0بودیو مظلومیتxa0#مسلمانانxa0را در هندوستان میدیدیتا همانطور که برای همراه کردن مسلمانان با قیامxa0#هندxa0کنار آنها روزه گرفتی ، اینبارxa0#کتکxa0میخوردی و جلوی جنایتهموطنان خود را در حقxa0#شیعیانxa0کشمیر را میگرفتیمحمدعلی_جناح کجایی؟ تا از حقوقxa0#برادرانxa0خود دفاع کنی#اقبالxa0نیستی تا برایxa0#انسانیتxa0، مرثیه بسراییxa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1618977xa0...

    ادامه مطلب