
درسفراخیرمان دوست جدیدی خداوند به ما هبه کرد بنام ابوهاشم. یکسال از من بزرگتراست اما سه فرزند قدونیم قد داشت ماشاءالله.ازسال1992ازکویت آواره شدند وبه نجف پناهنده شدند. نکته مهمی جای گفتن دارد اون هم اینکه در دوشبانه روزی که از ما پذیرایی شد به احسن وجه من همسر ایشان را ندیدم. فقط هنگام وداع سفارش کردند به همسرکه بگویدشما ساداتید برایمان دعا کنید. حسن ظن داشتند خدا هم که خیرالساترین هست.نxa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1606606xa0...
ادامه مطلب
#ساعت.ده.به.وقت.امام.دهمxa0اللهُم صَل علی علی بن محمدوصی الْأَوْصِیآء وامامِ الأتقیاء و خلفَ أئمةِ الدّینِ، والحجةِ علی الخلائقِ اجمعین فصل علیه افضلَ ماصلیتَ عَلی احدٍ من اولیائکَ وَذریةِ أنبیائکَ یا الهَ العالمین#السلام.علیک.ایها.الغریب.الهادی.النقیxa0التماس دعای خیرxa0 http://www.afsaran.ir/payamak/1636495xa0...
ادامه مطلب