درسفراخیرمان دوست جدیدی خداوند به ما هبه کرد بنام ابوهاشم. یکسال از من بزرگتراست اما سه فرزند قدونیم قد داشت ماشاءالله.ازسال1992ازکویت آواره شدند وبه نجف پناهنده شدند. نکته مهمی جای گفتن دارد اون هم اینکه در دوشبانه روزی که از ما پذیرایی شد به احسن وجه من همسر ایشان را ندیدم. فقط هنگام وداع سفارش کردند به همسرکه بگویدشما ساداتید برایمان دعا کنید. حسن ظن داشتند خدا هم که خیرالساترین هست.
ن
http://www.afsaran.ir/payamak/1606606
وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...
ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:56