یکی بود میگفت . . .

خرید بک لینک

یکی بود میگفت:
هرکی تلگرام نداره نصف عمرش بر فناست...

هرکیم داره کل عمرش برفناست...
:)

http://www.afsaran.ir/payamak/1598302

وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...

ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:57

صفحه بندی