یه پست تو اینستا بود از یه بنده خدا . . .

خرید بک لینک

یه پست تو اینستا بود از یه بنده خدا ..چنتا بچه بودن برا عزاداری امام حسین سینه هاشونو خونی کرده بودن و خون سر زمین و ازینا...(همین افراطیا)
بعد من رفتم کامنت گذاشتم که همین شماهایید که باعث میشید اسم شیعه به خشونت در بره..
طرف اومد گفت عزیزجان اینا که خشونتی نیست شما زیادی بزرگش میکنی ..!!!


به نظر شما خشونت دیگ به چی میگن!!!
-_-

http://www.afsaran.ir/payamak/1583586

وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...

ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال می‌کنید

برچسب: یه پست توپ,یه پست توپ واسه لاین,یه پست توپ میخوام, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:58

صفحه بندی