گفتم مانتوی بلند و پوشیده خوب است امامن چادر را بیشتر دوست دارم

خرید بک لینک

گفت مقنعه و مانتو حجاب نیست؟!
گفتم مانتوی بلند و پوشیده خوب است امامن چادر را بیشتر دوست دارم
روسری و مقنعه با حجاب کامل خوب است امامن چادر را بیشتر دوست دارم
اصلا هر لباس ساده ای خوب است اما من،
میدانی من ازهر چیز کمالش را دوست دارم؛ نهایتش را
میخواهم همیشه دراوج باشم،بلند و دست نیافتنی
برای همین است که چادر میپوشم
چادر ازانسان کوه میسازد،یک کوه پر ابهت
کوه که باشی آرامش زمین میشوی و همنشین آسمان

http://www.afsaran.ir/payamak/1598197

وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...

ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:58

صفحه بندی