رفته بودیم مهمونی متاسفانه با همون تیکه های همیشگی به من!!!
یکی شون یه پوزخند زد بعد گفت: هه تو چرا نمیری مدافعی؟؟!!
گفتم اولا خانم هر وقت اجازه داد ما مدافعش باشیم با کله میریم!!!
دوما الان هم ما مدافعیم!!مدافع چادر خانوم...
سوما هم موندیم تو کشورمون فعلا تا امثالی مثل شما رو به راه راست هدایت کنیم!!!
نمی دونم چی شد پاشد کلا رف دیگم نیومد:)))
پ ن:من میرم مهمونی انگار رفتم 5+20
http://www.afsaran.ir/payamak/1594424
وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...
ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:58