تو زندان بود که به درجه اجتهاد رسید.

خرید بک لینک

ساواک پرسیده بود به چی اعتیاد داری؟
گفته بود به مطالعه!
تو زندان بود که به درجه اجتهاد رسید.

منبع: کتاب دیدهبان انقلاب، شهید اسدالله لاجوردی

http://www.afsaran.ir/payamak/1595961

وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...

ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال می‌کنید

برچسب: زندانی تو بودم و مهتاب من, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:58

صفحه بندی