سلام
چند ماهی هست که تیم داره روی پروژه بازطراحی افسران کار می کنه که طی روزهای آینده شروع فرآیندش رو شاهد خواهید بود.
ضمن قدردانی از شما کاربران وفادار افسران که تا بدینجا نقص های ما رو شکیبایی کردید، این چند روز رو هم دندان روی جگر بگذارید تا شاهد ادامه داستان باشید!
http://www.afsaran.ir/payamak/1592997
وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...
ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:58