- شرافت برخی کاربران آمریکایی هزار برابر از سبزکهای خائن بیشتره
- ما ابدیت در پیش داریم...
- نگاه به نامحرم تیری از تیرهای شیطان است.
- حضرت صاحب الزماڹ«عج» در قلب های شماست ، مواظب باشید بیرونش نکنید.
- ماه رمضان و روزه داران
- ﻭ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﻏﺎﻓﻠﺎﻥ ﻫﻮﺷﻴﺎﺭ ﺳﺎﺯ
- ماه رمضان ها می گذرد و ما به خودمون نیامدیم
- سند 2030
- ترک گناه و توجه به محرومان و انس با قرآن
- چه حسابی برای بچه خوبه؟

.
یک روز مادرم به من گفت : " عیال تو از خواهرش خیلی زیباتر است . من گفتم : " من خواهرش را تا به حال ندیده ام ، گفت : " چطور ندیده ای در حالی که بیشتر از دو سال است که در اطاق ما می آید و می رود و غالباً بر سر یک سفره غذا می خوریم ؟! " به رسم اعراب که زنانشان حجاب درستی ندارند و در منزل غالباً همه با هم محشورند ؛ در عین عصمت تام و عفت کامل . من گفتم : " والله ! که یک بار هم چشم من به او نیفتاده است ! " و این عدم نظر نه از روی حفظ و خودداری چشم بوده است ؛ طبعاً حالشان اینطور بوده است .
.
نظیر این مطلب را مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی از خودشان نقل کردند ؛ البته در یک اربعین یا بیشتر ، مرحوم قاضی دستوراتی برای ذکر و ورد و فکر به ایشان داده بودند که از جمله آثارش این بود که : " هر وقت در کوچه و بازار که می رفتم چشمم به زن نامحرمی می افتاد ، بدون اختیار پلکهایم به روی هم می آمد ؛ و این مشهود بود که بدون اراده و اختیار من است . "