جاتون خالی دیشب ما رفته بودیم مهمونی...
یهو دیدم سی نفرشون از من پرسیدند:
فلانی چه رشته ای می خوای بری؟!
منم گفتم معارف!!!
یهو دیدم نصف بیشتری هاشون گفتند:
اه اه اه...
وااااا....
دیوونه...
برای چیییی!!!
منم گفتم اگه من می خوام برم معارف...با عشق و علاقه ام دارم میرم...
پ ن:
در علایق دیگران دخالت نکنید!!
http://www.afsaran.ir/payamak/1589326
وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...
ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 12:00