می گویند سیاهی چادرم ، چشم را می زند؛چشم آدم های حریص و هرزه را ،چشم را که هیچ ؛خبر ندارند تازگی ها دل را هم می زند ؛دل آدم های مریض و بیمار دل را ؛از شما چه پنهان چادرم دست و پا گیر هم هست ؛دست و پای بی بند و باری را می بندد ؛چادر برای کسانی است که نمی خواهند عزت آخرتشان را به لبخند های هرزه بفروشند!چــــــادرم سند بندگی و عبودیتم را امضا می کند...
http://www.afsaran.ir/payamak/1682745
وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...
ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 12 بهمن 1395 ساعت: 4:23