امروز جناب مستطابی که جدیدا هم عضو هیئت علمی دانشگاه شده اند البته با رانت قانونی با یک طعنه ای گفت تموم این آقایون که دور فلان آقا جمع شده انداز نوچه های فلان شخص اند که خودش دیگر صلاحیتی ندارد..
ماهم اگرچه منع شده ایم از اظهارنظر امادیدیم نبایدتشنه رهایش کرد گفتیم جگرجان اگر دریک میدان نبردی یک فرمانده ای بدلایلی امکان ادامه نبردپیدا نکردیا نتوانست درست بجنگدفرمانده را عوض میکنند یالشکریان را؟
http://www.afsaran.ir/payamak/1722958
وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...
ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:46