خدا رو شکر که خیلی ها رو شناختیم

خرید بک لینک

خدا رو شکر که خیلی ها رو شناختیم
وفور ریا :)
دو رویی :)
ما شاء الله یه تکونی هم به خودمون نمیدیم ببینیم چند چندیم؟ اصلا کارامون درست هست یا نه؟
برای مثال بعضی غیبت کردنامون
حالا سر بسته گفتم
یه کمی به فکر خودمون باشیم خودمونو قول نزنیم که چون اسم معصومینو میبرم و تو حرف ابراز ارادت نسبت به آقا میکنم

http://www.afsaran.ir/payamak/1714619

وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند...

ما را در سایت وقتی بایه وضع اسفناک بری بیرون انتضارنداشته باش قیمه قیمه ات کنند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:46

صفحه بندی